Ahir, al Mobile World Congress de Barcelona un empresari es va negar a donar la mà a Felipe de Borbón, amb l’explicació que Espanya no ens deixa votar. Davant la sorpresa i insistència del visitant, l’empresari va afegir que mentre no ens ho permetin no serem amics. Em sembla rebé, i reitero la meva felicitació a l’Àlex Fenoll. Els gestos simbòlics també importen, i seria bo que situacions com aquesta anessin sovintejant. És una manera força efectista de reivindicar els nostres drets. I no ens confonguem, els que no tenen educació democràtica són els que no ens permeten votar, no els que ho reivindiquen.
Això trenca el que intenten vendre que tots els empresaris estan per la submissió a Espanya. A mi no se m'hagués passat pel cap però molt bé per la seva part. Té tota la raó, els primers maleducats són ells que no ens respecten.
ResponEliminaJordi,
ResponEliminaHi ha una certa tendència a assimilar els empresaris catalans amb els socis de Foment, i jo en conec bastants que ni ho són ni tenen previst ser-ne.