tag:blogger.com,1999:blog-2061660674854387001.post1639546104010755266..comments2024-03-26T23:50:21.459+01:00Comments on El radar de Sarrià: Orange, un deficient servei al clientMiquel Saumellhttp://www.blogger.com/profile/10158815008839248784noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-2061660674854387001.post-44336698585581212732014-03-04T15:55:55.169+01:002014-03-04T15:55:55.169+01:00Clidice,
Sí, és la marca de France Télécom, i d...Clidice,<br />Sí, és la marca de France Télécom, i d'això es tracta, de publicitar aquestes males pràctiques.<br /><br />Jordi,<br />De fet, aquests pollastres encara em deuen, i em temo que m'ho deuran tota la vida, més de cent € més interessos, per un error de facturació d'ells.Miquel Saumellhttps://www.blogger.com/profile/10158815008839248784noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2061660674854387001.post-914416607536677192014-03-03T15:36:08.602+01:002014-03-03T15:36:08.602+01:00Aquest tipus de companyies són l'exemple de la...Aquest tipus de companyies són l'exemple de la prepotència i l'enganyifa. A mi Orange em va enganyar amb el servei de telefonia-ADSL. En quan vaig acabar el temps de permanència adéu i que no em truquin més.Jordihttps://www.blogger.com/profile/03195877929798343480noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2061660674854387001.post-17526628720237721132014-03-03T09:41:47.478+01:002014-03-03T09:41:47.478+01:00Orange encara és France Telecom, oi? Hi ha emprese...Orange encara és France Telecom, oi? Hi ha empreses que no s'adonen de la importància d'uns canals ben estructurats per atendre els clients. Aquests intangibles que, finalment, es poden convertir en números. De moment, i rel de la teva experiència, Orange em queda ratllada de la llista. Clidicehttps://www.blogger.com/profile/03980871897747265372noreply@blogger.com