.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

dissabte, 23 d’agost del 2008

A l’agost es “blogeja” molt menys

Durant el mes d’agost la majoria dels blogaires (ep, hi ha excepcions molt meritòries!) deixem els nostres blogs mig abandonats. En alguns casos és la calor i la mandra però el cert és que l’analytics ens diu que durant aquesta època el número de lectors baixa en picat; i si no ens ha de llegir quasi ningú un es pregunta quin sentit té anar penjant articles cada dia.

Sort en tinc que el meu alter ego de tant en tant se’n recorda d’actualitzar l’altre blog i avui ho ha tornat a fer. Això sí, sense trencar-se massa el cap. Amb un copiar i enganxar n’ha tingut prou per sortir del pas.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Miquel, bon dia (des de l'Eixample de nou)! Certament, et veig molt treballador! M'han agradat molt els teus altres racons, prenc nota de la recomanació del llibre Graupera-Sala-i-Martin. Tot i que aquest últim no és precisament sant de la meva devoció quant a pensament econòmic (el trobo massa horterament radical) s'ha de dir que és molt interessant de llegir les seves opinions, perquè sempre estan ben argumentades i tenen lògica.

Miquel Saumell ha dit...

Rosalita, ben tornada a Bcn. Espero que t'ho hagis passat molt bé per terres turques... i que avui et provi força el teu sant i et facin algun regal que t'agradi.

Unknown ha dit...

Molt bona, i desenfeinada, tarda

Sempre val la pena escriure algun post, em sembla. D'una banda, perquè així no es perd la pràctica. A més... i si algú obra l'ampolla llençada a l'oceà i va i llegeix el missatge?
El que no tinc tan clar són les possibilitats de tenir-ne oberts més d'un, de blog.

Salutacions

Àngel

Miquel Saumell ha dit...

Hola Àngel, l'altre blog és només per despistar, i també perquè el pot trobar un nàufrag que se’l llegeixi.

Anònim ha dit...

ei jo llegeixo els teus articles! ànimsm que no decaigui.
marta audi. petonets!

Miquel Saumell ha dit...

Hola Marta, i gràcies per llegir-me. Així que eres tu, eh? Jo ja ho intuïa, ja.