.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

divendres, 7 de gener del 2011

Aquest blog no té etiquetes, però té buscador

Sovint em recriminen, val a dir que ho fan de forma amistosa, que no etiqueti els articles. És cert, no ho faig, i l’explicació és ben senzilla. Vaig començar a etiquetar els meus articles tot i que sense un criteri massa definit, però no vaig ser constant i finalment ho vaig deixar córrer. Penso que el buscador propi de Blogger (a dalt a l’esquerra d’aquesta pàgina), encara que no és cap meravella ni té tota la fiabilitat que ens agradaria que tingués, és suficient per trobar allò que sobre un tema concret o sobre una determinada persona ha sortit publicat al blog amb anterioritat. Sí, ja ho sé, la majoria dels lectors ja sabeu aquestes coses, però sempre hi ha algú que no les sap i és bo recordar-les. Per això ho faig.

4 comentaris:

La lectora corrent ha dit...

Amb el buscador només es pot fer allò que el seu nom indica: "buscar". Amb les etiquetes, en canvi, es pot "trobar" coses que no buscaves perquè potser ni se t'hauria acudit que eren allà. Viva les etiquetes en els blocs!

Clidice ha dit...

hahaha estic d'acord amb La lectora :) i ja t'ho vaig "criticar" fa temps això :)

Anònim ha dit...

Tampoc etiqueto els articles. La veritat, no sé ben bé el motiu, però la reaitat és que pot resultar útil per a trobar sobre un tema concret. Cal reconèixer que la lectora corrent l'ha calvada.

Miquel Saumell ha dit...

La lectora i la Clidice tenen raó, i l'Albert i jo potser ens hauríem de replantejar el tema. Rectificar no sé si és de savis però no fer-ho quan toca és de rucs. Ara bé, toca fer-ho ara? Jo encara no ho veig clar.