.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

divendres, 20 de novembre del 2009

Què convé dir quan no es té res a dir?

3 comentaris:

Clidice ha dit...

home! podries afegir-hi algun matís :P Bon cap de setmana! :)

Miquel Saumell ha dit...

Ara que ho dius, Clidice, rellegint el meu post d’ahir me n’adono que tal vegada va quedar una mica coix, potser sí que em vaig deixar alguna cosa al tinter. Certament hagués pogut ampliar una mica més els meus arguments, haver donat alguna pista addicional... però ahir jo no estava massa inspirat i a més a més un no és perfecte. Afortunadament!
Bon cap de setmana!

Anònim ha dit...

Llàstima que jo no tinc les idees tan 'clares' com tu, i sempre m'esforço en embrutar les pàgines amb gargots que gairebé ningú enten.