.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

dissabte, 8 d’octubre del 2011

Convenció del Partido Popular

Vull expressar gràficament la meva plena coincidència amb en Peridis d’El País. Suposo que algun dia el politburó del Partido Popular es dignarà explicar-nos, també als catalans que de forma molt majoritària votem altres opcions polítiques, què pensen fer quan governin Espanya. Guanyaran, sí. Per majoria absoluta, també. Però serà per demèrit dels seus contrincants. De mèrits propis, almenys fins al moment, encara no se’n veu cap ni un. Potser es destaparan avui, a la cloenda de la convenció de Màlaga, però ho dubto molt.

3 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Pel que he vist avui, a TV3 i a TVE (internet rules!), ni una paraula de propostes concretes (més enllà d'això de la cadena perpètua). Es veu que encara no toca. Esperem que el dia 21.11 sí toqui començar a fer alguna cosa. De fet, els que marxen han estat tan desastrosos que per poc que facin, semblarà que fan molt.

Aiaiai...

Clidice ha dit...

M'apunto al "aiaiai" d'en Ferran. Tot i que ja portem tants anys de rumba (aiaiera) que ja no sé si em fa cap efecte :(

Miquel Saumell ha dit...

Ferran i Clidice,
Tot i que a Catalunya les majories absolutes sempre ens han anat fatal, sóc optimista de mena i estic convençut que els peperos ho faran millor que aquesta colla que hi ha ara. Això sí, des de la meva modesta posició tinc clar que no ajudaré, si més no de manera directa, a cap dels partits espanyols. Potser acabaré votant “Escons en blanc”, tot i que aquesta vegada no em presento en aquestes llistes.