.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

dimarts, 25 de setembre del 2007

Ja no es poden fer comentaris en aquest blog

Avui fa una setmana que vaig obrir El radar de Sarrià. En la meva “Declaració al principi” ja deia que "...vull esperar una mica, però segons com vagin les coses eliminaré l’opció de fer comentaris en el mateix blog i deixaria només l’opció d’aquest correu electrònic".

Amb una setmana n'he tingut prou per adonar-me’n que em serà més fàcil gestionar tot això sense haver d’estar massa pendent d’uns comentaris fets directament al blog, i que queden, per tant, registrats amb dia i hora de rebuda, i a la vista de tothom. Aquesta circumstància considero que m'obligaria a ser encara més àgil en les meves eventuals respostes, comentaris i/o puntualitzacions. Jo tinc la mala o bona costum de contestar-ho tot i de contestar a tothom, i de fer-ho amb una certa l’agilitat, però, la veritat, prefereixo no tenir la pressió afegida de ser a l’aparador. Crec que ho entendreu.

Deixo, per tant, oberta la possibilitat pels lectors d’aquest blog de comunicar-se amb el seu autor mitjançant el correu electrònic bcncateur@gmail.com, i reitero que estic obert a rebre qualsevol mena de suggeriment i/o critica, constructiva o no, que us vingui al cap.