.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

dissabte, 11 d’abril del 2009

Catorze quadres de Sorolla

Una exposició molt interessant i del tot recomanable és la que fan aquests dies al MNAC de Barcelona. Porta per títol Sorolla. Visió d’Espanya. Col·lecció de la Hispanic Society of America. S’acaba el 3 de maig. Són només 14 quadres (això sí, tots ells de grans dimensions) però el desplaçament a Montjuïc val molt la pena. El preu de l’entrada és al meu entendre massa assequible, i aquesta és potser una de les causes de que hi vagi més gent de la que la capacitat de les instal·lacions faria desitjable, fins el punt que degut al gran nombre de visitants la visita es pot arribar a fer una mica incòmoda. Però fora d’aquest petit inconvenient aquesta exposició és d’aquelles que un no es pot perdre doncs no resulta previsible que aquests quadres puguin tornar mai més a Barcelona.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaig ser-hi fa unes setmanes i també em va encantar. També hi havia molta gent el dia que vaig triar, que era un diuenge. Com que els tinc de veïns, aquests llenços, potser em torno a passar pel MNAC un dia d'aquests a veure si trobo més calma.

Un dels millors llocs de Madrid, per cert, la casa d'aquest pintor, al carrer Álvarez de Castro, si no recordo malament.

Miquel Saumell ha dit...

Hola Montse,
Tinc entès que per facilitar les visites algun dia tanquen a les dotze de la nit.
Records des de Sarrià.