.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

dimecres, 10 de setembre del 2008

El sarrianenc Monestir de Pedralbes

Encara que segurament no seria necessari recordar-ho aquí potser s’ha de començar dient que el Monestir de Pedralbes pertany al barri de Sarrià de Barcelona. Aquest fet no el discuteix ningú amb dos dits de front. És una pertinença basada en fets històrics contrastats i qui tingui interès en saber-ne més sempre pot consultar qualsevol enciclopèdia, sigui de la tendència que sigui, i esvairà dubtes.

Doncs resulta que fent cas a la seva pròpia invitació de fa uns mesos jo havia demanat a l’alcalde Jordi Hereu la rectificació d’una errònia decisió municipal presa anys enrera per un dels seus antecessors a l’alcaldia. Llavors l’ajuntament ens va prendre (als sarrianencs) el Monestir de Pedralbes i el va agregar al barri de Les Corts. Els motius per fer-ho eren estrictament polítics i ja s’han explicat abans en aquestes pàgines.

Jordi Hereu aquest cop m’ha contestat (no sempre ho fa). La resposta textual de l’alcalde diu que la meva aportació sobre Cultura no ha quedat recollida al PAM (Pla d’Actuació Municipal). Havent valorat la seva aportació, hem considerat que no era assumible pels motius que tot seguit li indiquen: Ho sentim pero la seva aportació no respon a les nostres prioritats estratègiques.

Bé, només vull aclarir a Jordi Hereu que:

Resulta evident que la meva aportació al PAM no era sobre Cultura. No tenia res a veure amb Cultura. Això em fa sospitar que potser ni se l’han llegit.
El meu nivell de català deixa bastant que desitjar però aquest "pero" de dalt sense accent és de l’alcalde, no meu.
Que la meva proposta no respon a les seves prioritats estratègiques és obvi. M’hagués agradat, però, que em justifiquessin tant aquella decisió equivocada com la negativa d’ara a esmenar-la, i que ho fessin amb arguments més sòlids que el ja conegut ordeno y mando, o utilitzant la recorreguda fórmula municipal de que és així perquè ho dic jo i no se’n parli més.

Senyors del PSC(PSC-PSOE), senyors de l’ajuntament, senyor Jordi Hereu (per cert, excompany meu d’escola... Hola Jordi!): per aquestes i moltes altres raons molts sarrianencs seguirem sense votar-vos. Vosaltres mateixos.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja saps, així va el nostre Ajuntament... ho fan tot en un PIM(Inversió)-PAM(Actuació)!

El "pero" i el "no respon a prioritats estratègiques" em porten molts records... què divertits són els directius de l'ABcn!

Miquel Saumell ha dit...

Rosalita,
Un dia que no sàpigues que fer ens en pots explicar alguns... potser.

Anònim ha dit...

Sóc de Sant Gervasi i estic d'acord en que el monestir i tot el barri de Pedralbes pertnay a Sarrià des de sempre. Espero que l'alcalde que surti de les eleccions del 2011 torni les coses al seu lloc, sinó ens haurem de moure