.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

divendres, 4 de setembre del 2009

Ho sento

L'article que tenia preparat per penjar avui aquí sobre la consulta d'Arenys l'haig de deixar per un altre dia. Degut a un problema tècnic de la plataforma Blogger em veig incapaç de fer una cosa tan senzilla com copiar el text des del seu suport actual i enganxar-lo al blog. Si algú s'ha trobat amb el mateix problema i sap com resoldre'l m'agradaria molt que em digués com fer-ho. Segur que és d'allò més senzill però els meus coneixements tècnics sobre aquests temes són propers a zero. Moltes gràcies.

14 comentaris:

Clidice ha dit...

noi, em sap greu, a mi tots els problemes em vénen des que no tinc el meu PC amb el windows XP i he de fer servir el portàtil amb el Windows Vista, que és un font de maldecaps. :( Amb el Vista això també em sol passar.

greips ha dit...

no funciona el copypaste amb Vista??? això si que és un bon sistema anti-còpia :D :D

Clidice ha dit...

en tot cas greips a mi em passa perquè no tinc l'office de micrisoft, sinó l'open office. El senyor Gates posa moltes pegues al programari lliure.

greips ha dit...

clidice: fes el trucu de l'almendrucu: fes copipaste sobre el notepad i després cap al programa que sigui. No falla mai i et treu tota la "merda" que hi hagi :)

Clidice ha dit...

òndia! poc que hi havia pensat, seré gilipuà! mersi bocú :)

Esther del Campo ha dit...

Miquel, a mi moltes vegades em falla Blogger (i per això estic pensant molt seriosament en passar-me a Wordpress), sobretot des de que faig servir Mac, i les entrades no surten tal com vull. El que diu en Greips, intenta fer copypaste al notepad i directe al processador de textos de blogger, o en el mateix processador de textos de blogger, hi ha una pestanya on hi diu "redactar en html" (o similar, ara no ho sé ben bé) i esborra tot el codi que hi pugui haver i copies allà des del bloc de notes, el Word o el programa que sigui.

Miquel Saumell ha dit...

Bona nit i moltes gràcies pel vostre interès. Utilitzo el Windows XP, el Vista no el vull ni regalat. Copiar i enganxar al bloc de notes, i d’allà al blogger, és el que faig sempre, però avui no m’ha funcionat... amb l'Explorer. Ara se m’ha acudit d’intentar-ho amb el Mozilla i... miracle, amb aquest navegador funciona perfectament el copypaste del notepad al blogger. Espero doncs que dilluns pugueu llegir sense més problemes l’article que tenia previst penjar avui. Gràcies.

Anònim ha dit...

Això potser funcionarà: quan estàs en la pàgina on escrius el post, vés a "Edit HTML" (amunt a la dreta). Llavors et porta a una pàgina de format més senzill on podràs enganxar el text que has copiat. I llavors pots tornar a "Compose".

Miquel Saumell ha dit...

Martí,
Gràcies, ho provaré.

greips ha dit...

la millor decisió seria passar-te al firefox, sens dubte. a softcatalà el trobaràs en la teva llengüa-

Sebastià ha dit...

Hola,
Jo provaria de copiar el text que vols enganxar al blog, previament al bloc de notes (es a dir, text net, sense estil)..i tot seguit copiar el text del bloc de notes i enganxar lo al editor del blog. Pot funcionar.
Sort.
Cordialment
Sebastià

Artur ha dit...

De vegades passar el text a format "text" és la solució. Jo m'he trobat en aquest problema quan faig un article en word i el copio al blog. Si el passo a TXT, desapareix l'errada

Miquel Saumell ha dit...

Greips,
El problema del Firebox és que amb aquest navegador no totes les webs es poden veure correctament; a algunes només hi pots entrar amb l'Explorer. Jo els utilitzo tots dos.

Sebastià,
Gràcies, ja vaig explicar que això que suggereixes és el que solc fer sempre.

Artur,
Et dic el mateix.

La conclusió que en trec de tot això és que el Blogger té dies bons, dies menys bons i dies tan dolents que potser seria millor que no s’hagués aixecat.

greips ha dit...

miquel,
webs q no es veuen correctament amb firefox? si, suposo que com amb qualsevol navegador. Però com a opció de treball és, senzillament, la millor opció. Descol.lonitza't de microsoft ;-)


de totes maneres, blogger no permet enviar els apunts via mail pq es publiquin automàticament? segur que hi ha una extensió que ho deu permetre....