.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

dimarts, 25 de setembre del 2007

L’equip d'“El radar de Sarrià”

He rebut un amable correu electrònic on se’m demana si puc explicar quelcom sobre els components de l’equip d’aquest blog. Tractaré de contestar al meu amable interlocutor amb la màxima exactitud que em permeten les circumstàncies.

Al davant i al darrera d’aquest blog hi sóc jo mateix, juntament amb un equip molt reduït format per un Toshiba Satellite portàtil que ja comença a necessitar un pla renove, i també un parell d’accessoris de hardware per tal de poder tirar endavant aquesta nova tasca.

Disposo també, però no de forma regular, d’un parell de joves voluntaris que, de tant en tant, m’informen de les meves moltes incorreccions gramaticals. Aquestes dues persones s’estan també, com jo, a la Península Ibèrica; l’una a la banda de la Mediterrània i l’altra a l’oposada, de cara a l’Oceà Atlàntic. Em va semblar que el contrast i les aportacions de dues sensibilitats marines tan diferenciades podria, potser, emmascarar una mica el meu pobre nivell de català. Es tracta que, dintre de les meves limitades possibilitats, tot plegat no faci encara, lingüísticament parlant, més mal als ulls. Només el temps ens dirà si ho aconseguiré.

M. Carles, Sarrià
Barcelona, Catalunya, Europa
bcncateur@gmail.com