.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

diumenge, 18 de novembre del 2007

Jardí Botànic Marimurtra

Avui fa justament un mes una amics em feien conyeta amb el fet que jo celebrés por todo lo alto el primer mes de l’existència d’aquest blog. Em deien que no n’hi havia per tant, que al cap i a la fi hi ha milions de blogs funcionant per la blogosfera, la majoria d’ells molt millors que el meu. Amb això últim sí, segurament tenien raó, però si encara no han entès la meva satisfacció per aquestes fites personals, haig de dir-los com deia aquell que "Ils n'ont rien compris, ils n'ont rien appris" ("no han entès res, no han après res").

Ha passat un mes des d’aquella conversa i això vol dir que avui, 18 de novembre, fa dos mesos que vaig obrir El radar de Sarrià. I dos mesos comença a ser un temps important. Aquest blog es va consolidant, el nombre de lectors augmenta sin prisas pero sin pausas, els missatges que rebo acostumen a ser més de felicitació que de queixa (que també n’hi ha hagut alguna), i de tot això jo només en puc estar més que satisfet i, per tant, crec plenament justificat el fet de tornar-ho a celebrar. I tant que ho crec!

Aquest cop la celebració dels primers dos mesos la vaig anticipar un dia, i ahir l’autor del blog i alguns dels seus fidels lectors ens vam desplaçar a la Vila de Blanes (La Selva) per tal de visitar el Jardí Botànic Marimurtra, de la Fundació Privada Karl Faust, considerat un dels millors d’Europa. No us explicaré res d’aquest jardí botànic ja que a internet hi trobareu tota l’informació necessària. Només us diré que els cinc euros que et cobren per la visita estan plenament justificats, i si abans d’entrar-hi et sembla molt car, al sortir-ne t’adones que han estat cinc euros molt ben aprofitats.