.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

diumenge, 9 de desembre del 2007

Avui la Generalitat prohibeix obrir els negocis

Doncs jo, avui, només obro aquesta pàgina per deixar constància del meu desacord amb que les autoritats em diguin quan em toca obrir i quan em toca tancar, quan em toca anar a comprar i quan em toca no anar-hi. Espero que arribarà un dia en que podrem prescindir de tuteles d’aquesta mena i aquestes minúcies les podrem decidir nosaltres solets, i les autoritats es podran concentrar en temes molt més importants que la regulació dels horaris comercials.

Al meu modest entendre, els horaris de les botigues haurien de ser lliures i sense cap més regulació que les sabies lleis del mercat.

I dit això, torno a tancar el negoci. Demà serà un altre dia.