.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

diumenge, 3 de maig del 2009

Ara a Madrid ja ho comencen a tenir clar

No sóc gaire futbolero però s’ha de reconèixer que un 2 a 6 no es veu cada dia. Espero que ningú no se m’enfadi per transmetre aquesta particular visió que sobre el tema ens dona avui certa premsa de Madrid. Monarquia o república? Allà ja ho comencen a tenir clar. República.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo quan anàvem pel cinquè no me'n vaig poder estar i vaig trucar un amic meu madrileny, del Madrid i resident a Madrid. Em va respondre amb un "¿Qué quieres?" pixant-se de riure.

Fantàstic, ahir. Inoblidable. I jo que no havia cregut en Guardiola...

Rosalita ha dit...

Estaràs d'acord que en els dos duels el bàndol republicà dóna cinquanta voltes al de Madriz...

Bon diumenge i visca la República!

Miquel Saumell ha dit...

Montse,
Sort que el teu amic s'ho va agafar rient però... una mica dolentota si que ho ets, eh?

Rosalita,
Avui em sembla que tots estem d'acord, fins i tot els que no som futboleros però ens aprofitem del futbol com excusa.

Trina Milan ha dit...

Miquel,
jo vaig tenir trucades europees felicitant-nos..de tot hi ha..salut

Miquel Saumell ha dit...

Trina,
Per començar bé el dia. Quan dius "trucades europees" vols dir que eren procedents de Ripoll, de Càceres, o de Rotterdam?
Jo de vegades també penso que Europa comença als Pirineus...