.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

dilluns, 11 de juliol del 2022

Quan la periodista té vocació de fiscal estalinista, somriu per sota el nas i li acaba clavant el punyal a traïció

Dissabte, en un programa de TV3 que en diuen FAQS, vaig veure l'entrevista que unes periodistes amb vocació de fiscals estalinistes van perpetrar a la MHP del Parlament Laura Borràs, la qual es va prestar a participar en el joc sabent perfectament a quina mena de personatges s'hauria d'enfrontar. Suposo que això deu entrar en el seu sou.

Tot i que no em ve gens de gust fer propaganda de productes i personatges que em desagraden, avui vull deixar constància dels noms de les periodistes amb vocació de fiscals estalinistes: com a conducator del programa, Cristina Puig, i com a col·laboradores necessàries, Agnès Marqués i una senyora de la cadena SER que ara mateix no recordo com es diu.

Si li interessa el tema, l'enllaç web se l'haurà de buscar el lector, i treure'n ell mateix les conclusions. Jo ja les he tret, però me les guardo per mi. Diuen que ara l'amo polític de TV3 és Esquerra, i intueixo que deu ser veritat. Si jo formés part de la militància d'aquest partit, faria una queixa formal al seu politburó per la gestió vergonyosa que fan de la cadena pública; però no és el cas. No milito ni he militat mai en cap partit polític ni sindicat, ni tinc previst fer-ho en el futur. La meva llibertat individual està per sobre dels peatges de tota mena que em comportaria qualsevol militància.