.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

dissabte, 5 de juliol del 2008

European Balloon Festival (I)


El text, dilluns. Avui només aquesta foto d’ahir, publicada a Regió7.cat/ACN.

4 comentaris:

Esther del Campo ha dit...

això és per aquí a prop? em pensava que no en feien d'aquests festivals aquí!! :D fa cosa de quatre anys vaig passar-me un estiu a Bristol, a Anglaterra, i feien un esdeveniment internacional que els anglesos li deien la "Balloon fiesta". A les sis del matí t'aixecaves i davant la casa on m'acollien hi havia una esplanada d'herba enorme i hi veies passar sobre teu centenars i centenars de globus amb un fred que pelava a l'agost, era impressionant... un de l'ikea en forma de cor, com els coixins que venen, altres en forma de guardiola de porquet... La foto que has posat avui m'ha portat bons records :)

Salvador ha dit...

Això m'ha recordat que pujar en globus és una de les poques coses que em queden per fer ...

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

t'he llegit al blog del salvador, i t'he vingut a fer una visita...estàs afavorit en la teva foto, tot i que l'avi és insuperable! era de barcelona? els meus també...

Miquel Saumell ha dit...

esther: això passa a menys de 60 km. de Barcelona. Et recomano que et miris la web del festival, www.ebf.cat.

salvador: encara que això de volar en globus surt una mica car, t'ho recomano.

menta fresca: moltes gràcies, veig que encara queda gent que sap apreciar-ho. El senyor de la foto és el meu besavi, de la comarca de l'anoia.