.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

dilluns, 19 de maig del 2008

Tot resolt

El meu informàtic de capçalera s’ha mirat l’aparatu i m’ha dit que tenint en compte l’edat que té, l’ha trobat molt millor del que s’esperava. Quin descans! La causa de l’avaria... qui lo sa? Li ha fet una bona purga doncs tenia un munt de porqueries que s’havien anat acumulant des de la seva darrera visita, li hem fet un canvi d’antivirus per assegurar-ho, tot i que no era estrictament necessari, i una posta a punt de cara a l’estiu, i ara el meu Toshiba va tan lleuger que sembla que hagi rejovenit un any (pels que no esteu massa al cas, em diuen que un any en el món de la informàtica ve a ser l’equivalent d’una generació humana). Demà el deixarem reposar una mica doncs tampoc es tracta d’explotar-lo massa, i dimecres hi tornarem amb el ritme habitual. Per sort tot plegat ha estat poc més que un ensurt.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Serveix d'alguna cosa deixar reposar un ordinador? No ho veig del tot sensat la veritat..

Miquel Saumell ha dit...

Carles, t’agraeixo el comentari. El fet de reposar, ni que sigui un ordinador, segurament es pot qualificar de moltes maneres però, tal com jo ho veig, el que és segur és que no és cap insensatesa. I ja no et dic res si el que necessita reposar és el "maquinista", llavors t'asseguro que és el més sensat que es pot fer. Jo ho faig sovint, i a vegades em busco les excuses més peregrines. ;)