.


"Que la prudència no ens faci traïdors" (Jordi Carbonell, 1924-2016, polític i filòleg)
"Error és que pensant que pots fer poc, no facis res" (Edmund Burke, 1729-1797, pensador polític britànic)
"Ningú gasta els diners dels altres amb la mateixa cura que gasta els seus propis" (Milton Friedman, 1912-2006, economista nord-americà, Premi Nobel d’Economia)
"Journalism isn’t just about the questions you ask, but the questions you don’t" (Alexandria Ocasio-Cortez, congressista nord-americana)
"Self-determination is a right, not a crime" (ANC)

dijous, 15 de novembre del 2007

Més sobre TV3, “la d’ells”

L’altre dia vaig tocar, una mica de passada, això sí, la situació de TV3, i tenia previst rematar el tema més endavant. Dels comentaris rebuts en destaca un amb el que hi estic tan d’acord que, amb tota franquesa, m’estalvia la feina de fer-ne un altre de collita pròpia per aquest blog. Em permeto, doncs, amb el permís del seu autor, un bon amic, reproduir-lo a continuació:

Estic en contra de l’actual TV3 pels següents motius: com a televisió pública per competència deslleial, per no prestar cap servei públic (encara que reconec que no cauen en la xavacaneria de les privades), per excessivament polititzada, per l'adoctrinament constant que fa, per defensar el que és políticament correcte a l'extrem, per partidista, per desinformadora, per donar una visió excessivament complaent i uniforme de Catalunya, per excessivament costosa pel contribuent, per tot això i alguna cosa més que ara no me'n recordo crec que s'hauria de reorientar el seu futur o tancar-la. Jo preferiria la primera opció.

Difícilment es podria fer avui una definició més clara i precisa de la nostra que, darrerament, ha deixat de ser-ho i s’ha convertit en la d’ells. Ep! tot això pel que sembla, pel que diuen; jo ja fa temps que pràcticament ni me la miro, va deixar d’interessar-me. I cada cop que faig l’esforç d’intentar tornar-hi, de veure un TeleNoticies per exemple, no només tinc una frustració sinó que, a més, acabo sense saber què ha passat aquell dia. Per tal de no entabanar tant els televidents i mentre no hi hagi una solució, com a primera mesura provisional proposo un canvi de nom pels informatius, i anomenar-los TeleNicaragua, fent referència al nom del carrer on el PSOE hi té la seva delegació catalana.